niedziela, 16 grudnia 2012

misie


dostałam od mikołaja , no prawie od mikołaja , bo choć to już starszy pan z okraglutkim brzuchem, to niestety brody mu zabrakło ;) ale umówmy się , ze to jednak był mikołaj
i podarował mi foremki misie.
trzeba było je wypróbować. plan był inny , miałam je oblać białą czekoladą i udekorować, nawet chciałam je nadziać , ale czekolada się zważyła , a końcówka do nadziewania , gdzieś wyparowała. i takim to sposobem wyszły takie jakie wyszły :) zobaczymy czy dzieci będą zadowolone :)

przepis pochodzi z opakowania foremek i jest na 4 misie ( foremki maja ok 12x12 cm)


  • 100 g masła
  • 100 g cukru
  • 2 jajka
  • 2 łyżeczki wody
  • 160 g mąki 
  • 1 łyżeczka proszku do pieczenia
  • 1 łyżeczka ciemnego kakao i 1/2 łyżeczki przyprawy korzennej - to już mój dodatek, żeby było świątecznie  ;)
masło, cukier, jajka i wodę ucieram. mąkę mieszam z proszkiem do pieczenia ,
 kakao z  przyprawą i mieszam wszystko z kremową masą. ciasto przekładam do wysmarowanych masłem foremek i piekę ok 20 minut w temp. 180 stopni.

po wystudzeniu, udekorowałam czekolada i koralikami . 

3 komentarze:

UA-35252961-1