środa, 2 stycznia 2013

lista życzeń :)

      http://hdwallpaperss.com/myadmin/img/1356016821_hd-wallpaper-happy-new-year-2013.jpg
                                   
pomysł na wishliste kulinarną zobaczyłam na  mirabelkowy blog . to bardzo dobry sposób , aby w końcu rzeczy odkładane w nieskończoność zrobić w nowym roku. ot, takie noworoczne postanowienie. mam kilkanaście przepisów, które chciałabym zrobić ale zawsze mam nie po drodze ;) ale teraz pełna mobilizacja i na każdy miesiąc planuje jedno z cudeniek , na które od dawna mam chrapkę :)

  1.  missisipi mud pie
  2. red velvet cake 
  3. baklava
  4.  makaroniki 
  5.  lemon meringue pie 
  6. espresso crinkles
  7.  tort czarny las 
  8.  devil's food cake 
  9. tarta z solonym karmelem
  10.  tort ambasador
  11. tort dacquoise 
  12. kocie łby - rocky road 

a ponad to : jajka po benedyktyńsku, krewetki w curry , kurczaka piri piri ,
 panią walewską, buchty z borówkowym sosem, cantuccini, piszingera ,
 tort fedora i pewnie to wszystko, co  w miedzy czasie wpadnie mi  w oko :) 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

UA-35252961-1