poniedziałek, 28 stycznia 2013

wyzwanie: 2 składniki, 3 składniki

postanowiłam podjąć wyzwanie rzucone przez pewna osobę, mianowicie zrobić jak najwięcej dań, przekąsek , deserów mając do dyspozycji 2 lub 3 składniki.
 po dłuższym zastanowieniu doszłam do wniosku, że chyba każdy tak ma ,
 iż w pewnym momencie nagromadzone zapasy stopniały,  w lodówce światło, echo i przysłowiowe 2 marchewki, za oknem śniegu po pas, spożywczak też daleko a pojawiło się tzw. ssanie. nie zostaje nic innego jak zacząć kombinować :)
 i  nawet z minimalną ilością składników i przy  minimalnym nakładzie pracy można wyczarować coś naprawdę pysznego.

  panie , panowie zapraszam na cykl wpisów 2 składniki , 3 składniki . 

paula 

5 komentarzy:

  1. Czekam na pomysły , bardzo jestem ciekawa :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. To podrzucam pomysł: http://kuchniazjadalnia.blogspot.com/2012/10/kokosanki.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za linka, kokasanki mam w planie, wiec chyba zrobie 2 podejscia :)

      Usuń
  3. Jestem zachwycona pomysłem, będę śledziła:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. będzie mi miło :) kilkanascie pomysłów już jest :)

      Usuń

UA-35252961-1