sobota, 9 lutego 2013

3skłdniki: deser czekoladowy


bajecznie pyszny deser czekoladowy!! gęsty mocno czekoladowy krem, herbatniki i bita śmietana na górze.
to trzeba spróbować :)

składniki na 2 porcje ( lub 4 małe):

  • szklanka kremówki
  • 100g czekolady ( u mnie z orzechami)
  • ok 10 herbatników 
czekoladę rozpuścić w kąpieli wodnej. śmietanę ubić na sztywno, odłożyć kilka łyżek do dekoracji. resztę śmietany delikatnie wymieszać z rozpuszczoną czekoladą. dodać pokruszone herbatniki. całość przełożyć do pucharków, wierzch udekorować śmietana. można posypać odrobina startej czekolady. 
krem można zjeść od razu , ale wg mnie jest smaczniejszy jak trochę posiedzi
w lodówce .
smacznego 

5 komentarzy:

  1. Pyszny, prosty deser z mojej ukochanej czekolady!

    OdpowiedzUsuń
  2. dobre do posypania surowe ziarno kakao

    OdpowiedzUsuń
  3. Brzmi pysznie! Zapraszam na mój kulinarny raczkujący blog:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja chyba najbardziej lubię własnie takie proste, pyszne łakocie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie czegoś takiego mi potrzeba...

    OdpowiedzUsuń

UA-35252961-1