poniedziałek, 15 kwietnia 2013

słodkie sandwiche










słodka alternatywa dla zwykłych kanapek. w sam raz na szybkie  śniadanie, po którym mamy energie na resztę dnia. oczywiście jeśli ktoś tak jak ja gustuje aby dzień zaczynać na słodko :)

jest to moja propozycja nowego pomysłu na śniadanie z BelVita.

składniki:
6 ciasteczek BelVita  musli z owocami
10 dkg sera białego
1 łyżka miodu
3 łyżki borówek ( u mnie mrożone)

ser biały wymieszać z miodem i borówkami. nałożyć na 1 ciasteczko, przykryć drugim , aby powstały sandwiche.

parę minut i zdrowe śniadanie gotowe.





8 komentarzy:

  1. Paula twoje sandwiczowe ciasteczką są piękne, nie znam osoby, ktora przeszałby obok nich obojętnie :)
    Pozdrawiam,
    Olinka - Smakowy Raj

    Ps. dodaje się do podglądaczy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bardzo lubię słodkie śniadania, takie z pewnością by mi zasmakowało :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładnie wygląda ale obawiam się, że przy próbie ugryzienia wszystko wyląduje na stole :)) Moje dziecko było by zachwycone bałaganem jakie może zrobić :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj znam to :) moje dziecię zrobi bałagan na stole mając tylko kromkę chleba ;)

      Usuń

UA-35252961-1