sobota, 18 maja 2013

najprostsze na świecie lody bananowe




jak już nieraz wspominałam, nie lubię bananów.jednak gdy zobaczyłam ten przepis musiałam wypróbować boskie jednoskładnikowe lody bananowe, niekoniecznie deserowe , bo równie dobrze mogą byc na śniadanie :)  . testowałam na synku , małym lodożercu :)  jak to moja znajoma kiedyś powiedział: pochłaniał jak czarna dziura materię ;)

zapraszam na lody :)



potrzebne nam będą banany :D dojrzałe, miękkie, najlepiej te kropkowane, które należy pokroić na kawałki i zamrozić - ja użyłam starego pudełka po lodach.
w przepisie jest na 3-4 godziny, ja zapomniałam o nich i mroziły się od wczoraj :)jednak mój blender , maszyna nie do zdarcia dał rade nawet takim zamrożonym na kość. tak więc jak już się domyślacie, zamrożone banany trzeba zmiksować w tym sprytnym urządzeniu do koktajli :) najpierw pojawią się grudki , dopiero po kilku minutach masa zacznie przypominać lody.  i to by było na tyle, potem można już się zajadać.


przepis oryginalny  wraz z instrukcja :)
smacznego


edit: przepis zgłaszam do akcji owocowej :)

4 komentarze:

  1. jakoś nigdy nie robiłam lodów, chyba mój błąd O.o musi być pyszne!

    zapraszam na indyka w pomarańczach i na rozdanie :)
    www.cookplease.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. takie proste, a jakie pyszne! i bez niepotrzebnych składników :)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam domowe lody:) muszę wypróbować bananowe, bo takich jeszcze nie robiłam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. super pomysł, też sobie takie zrobię:)

    OdpowiedzUsuń

UA-35252961-1